7 Eylül 2014 Pazar

Peperolar Havada Uçuşurkene

Abi bu Çin'in rahatlığı nedir, anlamıyorum, yeminle. Exo'nun o Çin programındaki pepero oyununu gören oldu mu? Sehun Lay'i yedi resmen. Yedi yani peperoyu değil Lay'i yedi. Daha ikisi iki ucundan tutar tutmaz kırıldı pepero; ama bunlar kırılmamış gibi devam ettiler hayatlarına. O kadar mı yokluktasınız lan?! İkisi de öpüşken onların gerçi yani bir pepero oyunu için en kötü (ya da bilmiyorum, en iyi mi desem???) çift seçimiydi hani.

Hele bir de Sehun'un Lay onu seçtiğindeki sevincine ne demeli?? Hiç shiptiğim bir çift değildi Sehun ve Lay... ama onlar çoktan sailiyormuş, anladım... çift adı ne oluyor ki bunların? Selay? Hunlay? Layhun?


Hayır, anlamıyorum; sonra millet laf ediyor boyxboy fanfic yazdık diye. Yazarız lan; malzeme bol!! Adamlar ağızdan ağıza kart geçirme oyunu diye bir şey icat eder de kıllığına aradan kartı çekerse; pepero oyununda çubuğun iki ucundan ısırırkene kaybetmeme inadıyla birbirinin ağzına resmen girerse, hatta öpüşürse; sahnede birbirini soyar, üstüne su dökerse; hatta daha da abartıp direk sahnede gerçekten, peperosuz öpüşürse; ben de "biz gay değiliz" diyen lafları bendeki eksik üçüncü bacağa sallamam, shiperim de, fic de yazarım!

Yazarım lan! Ship de benim fic de! Yiyorsa durdurun! Fanfic hakkımız söke söke alırız!!

Köşeden bir tane TOMA dönermiş...

Bugün yolda yürürken ufacık bir çocuk gördüm 4 yaşında ya var ya yok; elinde bir oyuncak TOMA... sürüp sürüp sesler çıkarıyor, siren sesi falan yapıyor... ufacık çocuklara kadar düşmüşüz, halimize bak...

Ya uf bir dakika; ben bundan bahsetmiyordum!! Dağılın bulutlar, bu değil aradığım.

Ben diyordum ki dudak dudağa Asya idolleri... bu döneme özgü bir şey de değil bu; ama en yaratıcısı EHB'ydi. Hani şu su altında kalan birine ağızdan nefes vererek hayatta tutabilir misin, denemesi... çok mükemmel bir fanservice vardı orada mesela. hyukmin shiptim ben orada usta, sıkıntı büyük! İkisinin de kocalar belalı, vallahi kan çıkar.

Mamacita MV'ye ne demeli? O son sahnede Kyu dizmiş arkasına Heechul, Shindong ve Leeteuk üçlüsünü, üçü de ellerinden birbirine bağlı, götürüyor... hadi git ve Madam Heehee'nin yazarına bundan ilham almamasını söyle!! Durur mu lan??

Ben o kızın kafasında olsam durmam.

O değilde ben galiba Kangin'le karpuzu bu dünyadaki her şeyden daha fazla shipiyorum. Sonları acıklı bitti; ama bir Ölünce Sevemezsem Seni vakası göreceğiz orada... ahahahahaa Sky-nim; ne olur öyle bir video hazırlasanaaa; Kangin karpuzu düşürsün; parçalanan karpuza ağır çekimde ağlayan Kangin'in arkasından Ölünce Sevemezsem Seni'nin nakaratı çalsın.

Ay karnıma ağrılar girdi...

3 yorum:

  1. Ben Çine bir rahatlık sertifikası vericem zaten orda Lay in suratında oluşan gülümsemeyi gördün mü noonim? Adam normalde boşluğa bakar kara bulutlarla dolaşır amaaaa orda mutlu. Selay i sevdim. Ama bak Sehun da mutlu kesin bir şeyler oluyor o dormda. Üçüncü bacak hahahagagaga. Ama sen shipme noonim yine de. En azından Lay shipme yaaa. Döner o toma bekle geliyor. Oyuncak toma mı toma mı nasıl yaa? Yuh. Evet sen diyince fark ettim kyu o sahnede bayağı mutlu sinsi bir ifade takınıyor nedensee. Skynim yapsın öyle bir video biz de yarılalım noonim hahaha. Ama evet kangin ve karpuzun trajedik aşkı. Romeo Juliet i geçti bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya benim shipmeme gerek yok ki onlar kendi kendilerine sailmişler zaten, allah mesut etsin! olan rianla baekhee ye oldu gene xD kanginle karpuzu shipiyom ben.

      Sil